Här har jag samlat lite av varje som jag pysslar med när andan faller på (vilket i stort sätt är när jag inte sover) . Först ut är mina akvareller . Att måla med vattenfärg är otroligt inspirerande och ett utmärkt sätt att se om man fortfarande kan kontrollera vatten bättre än vad det kontrollerar en själv. Jag målar främst för avkopplingens skull, men det är ju trots allt roligare att visa upp resultaten för dig än att bara låta dem ligga och samla damm i en låda.
Sedan har vi det här med animation. Jag har spenderat de senaste 60 åren med att få saker att röra på sig – först på analog film, sedan video och numera i 3D-miljö. Numera jobbar jag efter den absolut bästa principen: mitt eget huvud. Inga sista-minuten-ändringar från kunder, ingen stress, bara jag och tekniken i ett tempo som passar min ålder (och mitt humör) perfekt.
Jag fyller väl på med mer när jag känner för det.
Välkommen att kika runt!